به یاد گذشته


Letafate Ashk

*آنـــقدر دوستت دارم که رســـوایی تمام عالـــم را بـــه جان می خرم برای داشتنت*

قبلا وقتی با هم توی بارون راه میرفتیم چترتو میدادی به من میگفتی تو خیس نشی خودم مهم نیستم...

ولی الان که میرم زیر بارون نه خیس شدن رو حس میکنم نه قطره های بارون رو...

تنها چیزی که حس میکنم سوزش قلبمه از دوری تو...

وسط زمستون هم که باشه قلبم مثل آهن توی کوره سرخ و داغه...

دیگه چتر نمیگیرم دستم...آخه همون روزایی که چترتو میدادی بهم

با یاد اون روزا زندگی میکنم...

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com



نظرات شما عزیزان:

هلیا
ساعت14:56---28 مرداد 1391
پارسال با او زیر باران راه رفتم و امسال راه رفتن او را با دیگری زیر باران اشک هایم دیدم....
شاید باران پارسال اشک های فرد دیگری بود !!!........


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 20 مرداد 1391برچسب:اس ام اس های عاشقانه,متن های غمگین,دلنوشته,متن در مورد دلتنگی,متن در مورد خیانت,عکس رمانتیک,ساعت 9:55 توسط محمدرضا ن| |
قالب ساز وبلاگ پيچك دات نت